I made this widget at MyFlashFetish.com.

Search This Blog

Saturday, September 4, 2010

Balik Raya & cOti mid sEmEsTer.....

Macam tahun sebelumnya,kehangatan nak raya semakin membara bila time siswa-siswi nak pulang ke kampung halaman. Walaupun banyak kelas dan kerja yang nak dibuat, tapi minda siapa tak berada kat rumah mengenangkan ibu bapa dan keluarga serta kampung halaman. Makanan yang dah lama tak makan kompen melambai-lambai diawanan.

Jadi coti sepatut nya dijadualkan pada 4hb September tapi al maklumlah tiket dah abis bak kata orang kiter 'SOLD OUT'....So ada yang balik awal sampai sanggup tinggal kelas....(tapi kena ganti gak)....yg mungkin pelik tapi benar, yang bukan nak beraya plak yang sibuk nak balik awal sampai tinggalkan banyak juadah assignmeny untuk disiapkan.erm...macam-macam lah dorang nih.

Gambar kat atas nih before dak kosmates nak bertolak ke Kangar.since tiket mlm, terpaksa bergerak lebih awal dan berbuka di luar bersama-sama.try tngok muka masing-masing,senyum sampai ke telinga...huhu...


Try tengok plak lagak ngeri senyum dorang nih. td bukan maen senyum.haha...actually, kitorng first comer naik tingkat atas kat kfc kangar nih.cop tempat siap2 seawal 6 petang lagi...agak2 kol 6.15 floor mula nak penuh dan secara beransur kami gi queue kat kaunter beli makanan. Mcm2 makanan ktrng beli.tapi ingat,jangan sesekali tewas dengan nafsu kita sampai akan menjadi pembaziran.


After perform our solat, juz lepaking and send our friend that will go back that night.



 

ok..it's time say goodbye...pada sume kosmate, selamat pulang kekampung halaman masing-masing.moga selamat samapai sume....secara peribadi dari admin SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN PADA SEMUA KOSMATES BUILDING ENGINEERING.....SEE U AFTER RAYA...

No comments:

Post a Comment